.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفتم مردادماه؛ آغاز لیگ برتر فوتسال کشور
عضو هیأت رئیسه کمیته فوتسال کشور گفت: هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفتم مردادماه استارت می‌خورد.

به گزارش شمال نیوز:سعید نجاریان امروزبا اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی برای فصل جدید اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی با حضور افتخاری رئیس کمیته فوتسال و نماینده باشگاه‌ها و در فدراسیون فوتبال برگزار و هفتم مرداد زمان استارت فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور اعلام شد.

وی با بیان اینکه در فصل جاری 14 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند، گفت: شهروند ساری که یکی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه فوتسال کشور است نیز به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور در این مسابقات حضور دارد.

مدیرعامل شهروند ساری تصریح کرد: این تیم در فصل جاری نیز همچون سال‌های گذشته با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان بومی در لیگ شرکت خواهد کرد.

نجاریان از انتخاب مهدی نعمتی به عنوان سرمربی تیمش خبر داد و افزود: با اعلام زمان برگزاری رقابت‌های لیگ به زودی تمرینات شهروند ساری نیز با حضور بازیکنان و کادر فنی از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی شهروند ساری در هفته نخست لیگ برتر بیان کرد: شهروند در هفتم مرداد در حضور تماشاگران پر شورش در سالن سیدرسول حسینی ساری میزبان تیم شرکت ملی حفاری اهواز است.

نجاریان در پایان گفت: در هفته دوم نیز در 15 مرداد ماه شهروند ساری در یک بازی خارج از خانه مهمان گیتی‌پسند اصفهان است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.636 seconds.